کمپانی سایناشور امریکا به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های لیزر زیبایی و درمانی در دنیا شناخته می شود. سایناشور فعالیت خود را از سال 1991 به عنوان یک کمپانی پیشرو آغاز نمود و مفتخر است که همواره در سالیان گذشته توانسته است با معرفی تکنولوژی های برجسته و نوین به مردم سراسر دنیا کمک کند تا زیبایی خاص خود را بیابند.

تا به امروز سایناشور با اتکا به اصل نوآوری و ابداع موفق به اخذ 37 حق ثبت در امریکا گردیده است و در حال حاضر 14 سیستم لیزر را با کاربردهای درمانی و زیبایی متفاوت تولید می کند. این کمپانی با معرفی تکنولوژی های منحصر بفرد در زمینه دستگاه های لیزر رفع موهای زائد، جوانسازی غیر تهاجمی، رفع ضایعات عروقی، رفع تاتوهای تیره و رنگی، رفع لکه های پوستی، پیکر تراشی غیر تهاجمی و لیپولیزر کم تهاجمی موفق گردیده است استاندارد طلایی نتایج درمانی را از نظر متخصصین برتر زیبایی سراسر دنیا به خود اختصاص دهد. این دستگاه ها در حال حاضر در بیش از 60 کشور بزرگ دنیا توزیع می شود و این امکان را به مخاطبین می دهد تا از نتایج درمانی چشمگیر و بی نظیر آنها بهره ببرند.

در ایران نیز نزدیک به دو دهه است که شاهد حضور دستگاه های برتر این کمپانی در کلینیک های بزرگ و معتبر هستیم. دستگاه های لیزرالیت پلاس و آپوجی پلاس، الیت، آپوجی، آیکون، مدلایت و اسکالپشور نام هایی آشنا در ایران برای تمامی افرادی هستند که به واژه زیبایی اهمیت می دهند. نام هایی که در سال های اخیر با نتایج درخشان خود همواره به عنوان انتخاب اول انجمن متخصصین پوست، مو و زیبایی کشور به شمار می روند.

امروزه مخاطبین بی شمار این دستگاه ها با مراجعه به کلینیک های معتبر کشور علاوه بر استفاده از تکنولوژی های ایمن کمپانی سایناشور، به زیبایی خاص خود دست می یابند.